I forlængelse af alle de input der er kommet og beslutningerne på den gennemførte generalforsamling i Dykkerklubben AKTIV iværksættes en revideret plan for ”Nødvendig rengøring af KLUHUSET” – Det er ud fra målsætningen om, at holde klubhuset rent og pænt samt dejligt at komme i for medlemmerne!
1. Udgangspunktet er, at alle som kommer i klubhuset skal rydde op og gøre rent efter sig - ”Aflevere klubhuset renere og pænere end da man kom”!
2. Det overvejes/undersøges om der skal indkøbes en ”Robot-støvsuger” til støvsugning i klubhusets køkken og klublokale.
3. Dykkerklubben AKTIV bestiller og betaler for en månedlig rengøring af ”Toilet & bad”.
4. Medlemmer med ”NØGLE-CHIP” til klubhuset som forventer at komme i klubhuset flere gange i det kommende halvår, kan vælge at skrive sig på rengøringslisten eller indbetale 100 kr. via Mobil-Pay på 70781 for rengøring i stedet for selv at gøre det (Der vil blive købt ekstern rengøring for det indbetalte beløb).
5. Den endelige rengøringsplan for 1. juli til 31. december 2021 udarbejdes ud fra følgende:
Copyright © 2021 - 2022 Dykkerklubben Aktiv